Câţiva tineri din Sfântu Gheorghe au găsit o metodă inedită de a-şi promova oraşul – au invitat la ei acasă mai mulţi studenţi din ţară ţară.
Proiectul, care a început azi şi se va derula pa parcursul a două zile, se numeşte „Shortcut” şi a fost iniţiat de Centrul de Cultură al judeţului Covasna în parteneriat cu două organizaţii nonguvernamentale din Sfântu Gheorghe.
Acesta se va desfăşura sub forma unui concurs la care vor participa cinci echipe de studenţi din Bucureşti, Braşov şi Cluj.
Participanţii vor avea ocazia de a cunoaşte mai îndeaproape municipiul Sfântu Gheorghe şi obiceiurile comunităţii locale, iar la final vor trebui să realizeze un scurt film despre felul în care au văzut ei acest oraş.
Mădălin Guruianu, unul dintre organizatorii evenimentului, a declarat că acest proiect are o miză foarte importantă, deoarece tinerii studenţi ar putea deveni pe viitor „vectori de imagine” ai municipiului Sfântu Gheorghe.
Mădălin Guruianu a menţionat, totodată, că acest proiect reprezintă „o dublă provocare” pentru că din echipe vor face parte studenţi români şi maghiari care vor trebui să lucreze împreună şi să coopereze.
Mara Deleanu
Sursa: tanasadan.blogspot.com