Nu pentru toate companiile instaurarea carantinei şi a stării de urgenţă cu izolarea populaţiei la domiciliu înseamnă reducerea sau oprirea activităţii

Dimpotrivă. Cele din domeniul tehnologiei şi comunicaţiilor au o activitate şi o recunoaştere sporită în această perioadă. Notorietatea în vremea pandemiei a ajutat astfel WhatsApp, care şi aşa era una dintre cele mai populare aplicaţii de comunicare, sa crească şi mai mult.

Datorită solicitărilor tot mai numeroase de schimb de date şi imagine între abonaţi, din cauza izolării la domiciliu, creşterea WhatsApp a ajuns zilele trecute la 40%. Asta după ce procentul de creştere în primele zile de izolare socială era pe 27%, arată rezultatele unei cercetari facută de Kantar în perioada 14-24 martie.

Cifrele par să fie direct proporţionale cu efectele virusului în fiecare ţară. În cele mai afectate state, precum Italia şi Spania, creşterea WhatsApp a ajuns şi la 76%.

Pentru o aplicaţie folosită de peste 2 miliarde de oameni, 76% ori fie şi numai 40% reprezintă creşteri imense în ceea ce priveşte numărul de mesaje şi de apeluri pe care utilizatorii le fac.

Studiul se rezumă doar la nivelul de utilizare, astfel că nu sunt date certe care să arate în ce masură creşterea a fost generată de utilizatorii noi sau cei actuali.

Cercetarea Kantar arată ca cea mai mare creştere la nivelul tuturor platformelor de comunicare, de peste 40%, se înregistrează pe grupul de vârstă cuprins între 18 si 34 de ani.

De altfel, Facebook proprietarul WhatsApp, a făcut recent cunoscut faptul că, de la începutul crizei, timpul petrecut de utilizatori în aplicaţiile sale s-a majorat cu 70%. Însă, creşterea ar putea fi în curând şi mai mare, deoarece WhatsApp anunţă posibilitatea setării aceluiaşi cont de utilizator pe mai multe dispozitive, la fel ca Facebook Messenger. Aflat deocamdată la faza de testare, suportul pentru sincronizarea aceluiaşi număr de WhatsApp pe dispozitive multiple nu are o dată de lansare exactă. Aşteptarea s-ar putea prelungi din cauza concentrării activităţilor pe alte operaţiuni esenţiale de mentenanţă, pe durata epidemiei COVID-19.

Autor: Virgil Natea

Editor: Corina Muntean

Ascultati rubrica Info Gadget, realizată de Virgil Natea, de luni până miercuri, la ora 9:20, în emisiunea ”Bună dimineața, Transilvania!”, pe frecvențele de 102,9 FM sau 98,9 FM.

Sursa: www.kantarmedia.com

Lasă un răspuns
Adresa ta de email nu va fi publicatã. Câmpurile necesare sunt marcate cu*

VIDEOFM

Acum in emisie

MUZICĂ DE POVESTE cu DANA ARDELEAN

Mai mult noros

Vânt: 3 m/s

Mai mult noros 24°C

Vânt: 3 m/s

22°C

Top 30 RTM

  • 1. RITA ORA – New look,

  • 2. TRUPA ZERO – In bratele tale,

  • 3. SPEAK – M-ai lasat sa te las,

  • 4. ONE REPUBLIC – Wanted,

  • 5. PET SHOP BOYS – Dreamland,

  • 6. SHAWN MENDES ft. CAMILA CABELL – Señorita,

  • 7. LOUIS TOMLINSON – Kill my mind,

  • 8. IRINA RIMES – In palme,

  • 9. NICOLETA NUCA – Tot mai rar,

  • 10. VUNK – Deja vu,

  • 11. LADY ANTEBELLUM – Ocean,

  • 12. JO COOPER ft. ASTRID – Sing it with me,

  • 13. DELIA – Sa-mi canti,

  • 14. INNA – Bebe,

  • 15. MAROON 5 – Memories,

  • 16. WHAT’S UP ft. ANDRA – Tine-te bine,

  • 17. TAYLOR SWIFT – Cornelia Street,

  • 18. ALEXIA ft. DJ PROJECT – Cronic,

  • 19. FLORIAN RUS ft. MIRA – Strazile din Bucuresti,

  • 20. AMI – Tramvai,

  • 21. ALINA EREMIA – Printre cuvinte,

  • 22. MIKA – Dear jealousy,

  • 23. KYGO ft. WHITNEY HOUSTON – Higher love,

  • 24. PINK – Walk me home,

  • 25. MORANDI – Professional liar,

  • 26. DJ PROJECT ft. ANDIA – Retrograd,

  • 27. ROXEN – Ce-ti canta dragostea,

  • 28. 3 SUD EST – Prietenia,

  • 29. DUA LIPA – Physical,

  • 30. THOMAS RHET – Remember you young,

Sugereazã piesã
= 4.8387RON-0.0011
  • usd 0.6384 1 -0.0009

  • chf 4.5005 1 0.0186

  • aud 2.9737 1 -0.0043

Live Video

Dedica o melodie unei persoane dragi

Completeaza formularul de mai jos,iar dedicatia ta se va auzi in emisiunea
Trimite Dedicatia

Blog

Blog PPI cu Radu Florea: C-așa o vrut Du...

Radu Florea | Citeste articolul

C-așa vrut Domnul E doliu național astăz...

Parteneri
}