Tinerilor din Sfântu Gheorghe li s-a evaluat gradul de „inteligenţă economică”.
Sondajul de opinie a fost efectuat de Asociaţia Junior Business Club din municipiul covăsnean.
Coordonatorul proiectului, Kelemen Szilard a declarat sondajul a fost realizat pe un eşantion de aproape 500 de elevi şi a avut ca scop evaluarea gradului de cultură economică şi pregătire antreprenorială a acestora, precum şi disponibilitatea de a demara afaceri pe cont propriu.
Acesta a adăugat că datele nu au fost prelucrate integral, dar din cele parţiale rezultă că majoritatea au o viziune nerealistă despre lumea afacerilor.
Pe baza acestui sondaj, asociaţia Junior Bussines Club va face o analiză cu privire la domeniile în care tinerii au abilităţi, va identifica lacunele pe care le au în domeniul antreprenoriatului şi ce programe pot fi derulate în sprijinul lor.
Kelemen Szilard consideră că dezvoltarea competenţelor manageriale şi iniţierea unei afaceri sunt cu atât mai importante cu cât majoritatea absolvenţilor de liceu, dar şi mulţi tineri cu facultate, ajung să îngroaşe rândurile şomerilor.
Mara Deleanu
Sursa: ziare.com