Programul „Carduri comunitare” lansat anul acesta în judeţul Covasna de Fundaţia Comunitară începe să dea roade.
Până în prezent, Fundaţia a distribuit în judeţul Covasna, preponderent în municipiul Sfântu Gheorghe, un număr de 5000 de carduri ce pot fi folosite în reţelele a două magazine partenere Bertis şi Merkur, care comercializează cu predilecţie produse autohtone sau cu specific local.
Aceste magazine au acceptat să ofere un discount de 1% pentru mărfurile cumpărate de posesorii acestor carduri şi în plus să doneze un procent din aceste vânzări în „fondul cardurilor comunitare”, banii adunaţi urmând să fie folosiţi de această fundaţie pentru derularea unor proiecte în beneficiul comunităţii locale.
Reprezentantul Fundaţiei, Furus Levente a declarat că în lunile august şi septembrie, respectiv în primele două luni de la lansarea cardurilor, în cont s-au adunat 2.674 lei.
Acesta a mai menţionat că începând de luni în reţeaua cardurilor de fidelitate au mai intrat fast-food-ul Big Mama şi restaurantul Libertis din Sfântu Gheorghe, care oferă o reducere de 5%, respectiv 10%. De asemenea, alte două firme, Cofetăria Aria şi farmacia Salvia, şi-au anunţat intenţia de a se alătura acestui program, care îşi propune nu doar să adune fonduri pentru diverse proiecte în beneficiul comunităţii, ci şi să-i determine pe localnici să cumpere preponderent produse autohtone.
Mara Deleanu