Campanie de sprijinire a turismului din Praid
Publicat de Rotar Mirela, 18 decembrie 2025, 15:00
Centrul local de Wellness este tot ce a mai rămas deocamdată din Stațiunea Praid în condițiile în care principalul motor turistic al zonei, salina, e în continuare plină de apă.
Visit Harghita a lansat o campanie specială cu destinația Centrului Wellness pentru sprijinirea turismului local. Aceasta este adresată, în special, companiilor din România și va avea un impact direct în economia locală.
Ca urmare a unei acțiuni de strângere de fonduri pentru Praid, Asociația Visit Harghita a achiziționat promoțional bilete la Wellnes pe care le oferă sub formă de voucher companiilor, dar și persoanelor fizice, în anumite condiții, spune pentru Radio Tg.Mureș directorul Szabó Károly:
,,În vară, am făcut o campanie de donații din care am primit niște bani. Wellnes-ul este singura unitate capabilă să genereze un turism mai mare, astfel că am cumpărat bilete de la ei din banii atrași din această campanie, în valoare de 100.000 de lei. Noi am făcut vouchere și o parte bilete le-am vândut la proprietarii de pensiuni din Praid. Restul, dorim să le punem la dispoziție, la nivel de țară. Cine cumpără 20 de bilete de la Wellnes-ul de la Praid, noi le mai dăm încă 20 de bilete în formă de voucher. Și ei, astfel, își cumpără bilete cu promoție de 50% în acest mecanism.”
Biletele achiziționate la Centrul Wellnes, respectiv voucherele oferite de Visit Harghita, sunt valabile până la finele anului viitor.
Centrul dispune de piscine interioare, zone de saună, SPA și spații dedicate relaxării.
Salina din Praid primea în fiecare an peste 500.000 de turiști, aducând venituri între 15.000 și 21.000 de lei pe lună.
Autor: Cristina Bulbescu