Covasna: campanie de promovare a produselor locale
Publicat de radiomures, 12 decembrie 2013, 16:41
Asociaţia Tinerilor Maghiari din judeţul Covasna (HARIT) va derula, sub genericul „Banii tai valorează mai mult acasă”, o campanie prin intermediul căreia va încerca să convingă locuitorii judeţului să cumpere produse de la magazinele locale, pentru a-i ajuta pe comercianţii autohtoni.
Campania a pornit în urma unui studiu care a relevat că locuitorii municipiului Sfântu Gheorghe cheltuiesc lunar în jur de 3 milioane de lei în magazinele din Braşov, bani care ar putea ajuta economia locala.
Tinerii vor promova produsele locale, dar în acelaşi timp vor lipi mesaje în limbile română şi maghiară pe maşinile cu număr de Covasna pe care le vor găsi în supermarketurile din Brasov. Iar la intrarea în magazinele din Sfântu Gheorghe vor amplasa bannere cu mesajul „Vă mulţumim că faceţi cumpărături într-un magazin local”.
Mara Deleanu