Ascultă Radio România Târgu Mureș Live

lansarea unui produs de machiaj inteligent

Radio România Mureș
Foto: Sursa foto: loreal.com

Publicat de Corina Muntean, 2 februarie 2021, 08:27 / actualizat: 3 februarie 2021, 12:33

Salonul Mondial de produse Electronice pentru Consumatori CES 2021 din Las Vegas a fost o bună oportunitate de a cunoaște numeroase produse noi, dotate cu cele mai avansate tehnologii, despre care în multe cazuri nici nu am auzit încă. Fără îndoială, au fost create dispozitive ciudate, unele fără uz practic, alte deja foarte căutate. Între acestea din urmă se numără și un aparat care le va face fericite pe reprezentantele sexului frumos.

CES 2021 a permis companiei de înfrumusețare L’Oréal să anunțe lansarea lui Perso, un produs de machiaj inteligent. Perso este un recipient, cu înălțimea de 16,5 cm și cu greutatea de 450 de grame, ce conține 3 cartușe de ruj lichid și un motoraș care amestecă aceste culori în proporțiile dorite. Aceste rujuri pot fi amestecate pentru a obține până la 30 de palete de culori diferite. Principiul este similar cu amestecarea vopselei din latex pentru a obține diferite variante de culoare. Interesant este că achiziția unui dispozitiv Perso poate echivala cu cumpărarea a 30 de rujuri clasice, deci nu este deloc ieftin. Prezentarea de la CES 2021 reprezintă, însă, doar prima fază a lansării acestei tehnologii 3-în-1, care va continua cu introducerea capabilităților de îngrijire a pielii Perso. Dispozitivul următor va putea crea formule personalizate pentru ruj, cremă de îngrijire și fond de ten – capabilități care vor fi lansate la o dată ulterioară, a precizat Nicolas Hieronimus, directorul executiv adjunct al L’Oréal. Pe viitor Perso va putea reda formule personalizate de îngrijire în patru pași, prin analiza personală a pielii pe baza aplicației ModiFace dedicate descărcată în smartphone, care folosește inteligența artificială, apoi prin evaluarea condițiilor locale de mediu care pot influența starea pielii utilizatorului, prin personalizarea produsului pe baza preferințelor utilizatorului și a setărilor personale de îngrijire din aplicație, repectiv prin formularea și introducerea datelor personale, pentru crearea amestecului optim de îngrijire a pielii.

Conform producătorului, viitoarele oferte de machiaj ale Perso vor avea capacitatea de a încorpora informații despre tendințe în timp real, precum și tehnologia de potrivire a culorilor în ofertele sale de produse personalizate. Consumatorii ar putea să proiecteze o nuanță de ruj care să se potrivească ținutei lor sau să opteze pentru o culoare care este în tendințe pe social media în acel moment.

Iată cum noua tehnologie schimbă complet modul de abordare în industria frumuseții.

Autor: Virgil Natea

Editor: Corina Muntean

Ascultati rubrica Info Gadget, în fiecare zi de marți, la ora 9:20, în emisiunea ”Bună dimineața, Transilvania!”, pe frecvențele 102,9 FM / 98,9 FM /94,9 FM – Borsec și online pe www.radiomures.ro.

Sursa: L’Oréal

O toaletă din aur, vândută cu 12,1 milioane de dolari
Life-style marți, 2 decembrie 2025, 15:54

O toaletă din aur, vândută cu 12,1 milioane de dolari

“America”, o toaletă din aur, creată de artistul conceptual italian Maurizio Cattelan a fost vândută cu 12,1 milioane de dolari la o...

O toaletă din aur, vândută cu 12,1 milioane de dolari
O companie din SUA a înregistrat un succes revoluționar în medicina regenerativă, efectuând primul implant uman de cornee tip 3D
Life-style luni, 24 noiembrie 2025, 11:42

O companie din SUA a înregistrat un succes revoluționar în medicina regenerativă, efectuând primul implant uman de cornee tip 3D

O companie din SUA a înregistrat un succes revoluționar în medicina regenerativă, efectuând primul implant uman de cornee tip 3D – creată în...

O companie din SUA a înregistrat un succes revoluționar în medicina regenerativă, efectuând primul implant uman de cornee tip 3D
Erupția repetată a unui vulcan de pe insula Kyushu a afectat traficul aerian
Life-style luni, 17 noiembrie 2025, 19:41

Erupția repetată a unui vulcan de pe insula Kyushu a afectat traficul aerian

Un vulcan de pe insula Kyushu, din sud-vestul Japoniei, a erupt duminică dimineața devreme, trimițând în atmosferă un nor de cenușă și fum...

Erupția repetată a unui vulcan de pe insula Kyushu a afectat traficul aerian
În sud-estul Franței se va schia gratuit pe unele pârtii
Life-style luni, 17 noiembrie 2025, 18:15

În sud-estul Franței se va schia gratuit pe unele pârtii

În stațiunea Saint-Colomban-des-Villards din sud-estul Franței, Consiliul municipal a luat decizia de a garanta abonamente gratuite de schi pentru...

În sud-estul Franței se va schia gratuit pe unele pârtii
Life-style joi, 13 noiembrie 2025, 13:37

O broșă a lui Napoleon a fost vândută cu peste 3,7 milioane de euro

O broșă cu diamante, pierdută de împăratul francez Napoleon în timpul fugii de la Bătălia de la Waterloo, la începutul secolului al XIX-lea,...

O broșă a lui Napoleon a fost vândută cu peste 3,7 milioane de euro
Life-style miercuri, 5 noiembrie 2025, 16:22

Loterie pentru locuri de veci

La Paris, administrația orașului a lansat o loterie pentru restaurarea monumentelor funerare din cimitirele supraaglomerate Père-Lachaise,...

Loterie pentru locuri de veci
Life-style marți, 4 noiembrie 2025, 08:33

Minutul de Viitor, cu Raluca Creț | Nike a dezvăluit recent Project Amplify, un concept inovator de încălțăminte motorizată care promite să schimbe pentru totdeauna experiența mișcării

Gândit pentru sportivii amatori și pasionații de fitness, noul sistem combină tehnologia de ultimă generație cu principiile biomecanicii pentru...

Minutul de Viitor, cu Raluca Creț | Nike a dezvăluit recent Project Amplify, un concept inovator de încălțăminte motorizată care promite să schimbe pentru totdeauna experiența mișcării
Life-style marți, 4 noiembrie 2025, 08:22

Info Gadget, cu Raluca Creț | Compania chineză DJI, cunoscută pentru dronele sale, a lansat primul său robot de curățenie — DJI ROMO

Dispozitivul marchează intrarea producătorului pe piața electrocasnicelor inteligente și integrează tehnologii de navigație și detecție...

Info Gadget, cu Raluca Creț | Compania chineză DJI, cunoscută pentru dronele sale, a lansat primul său robot de curățenie — DJI ROMO