Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa radio
Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa radio din ţară, atât în mediul urban, cât şi în cel rural, şi anume: 14,3% cotă de piaţă la nivel naţional, 14,7% în urban şi 13,4% în Bucureşti – după cum arată datele de audienţă de pe ultimele patru luni ale anului trecut, publicate ieri.
În total, peste 4,5 milioane de ascultători aleg unul dintre posturile Radio România – Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Bucureşti FM sau posturile din Reţeaua Studiourilor Regionale, ceea ce înseamnă o cotă de piaţă de peste 30%.
Tot în ultimele patru luni ale anului trecut, Radio România a avut o uşoară creştere în ceea ce priveşte atragerea publicului tânăr.
Studiul de Audienţă Radio a fost efectuat în perioada 31 august – 20 decembrie 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă, pe un eşantion de 9.449 de persoane – 7.400 din mediul urban şi 2.049 din cel rural.
Foto: desprepar.ro
Sursa: RRA