Jumătate dintre şoferii români au amânat achiziţia unei maşini sau au ales una mai ieftină
Jumătate dintre şoferii români au amânat achiziţia unei maşini sau au ales una mai ieftină, din cauza pandemiei provocate de coronavirus – arată un sondaj privind obiceiurile de cumpărare a autovehiculelor realizat în mai multe ţări, precum România, Cehia, Ungaria sau Turcia, de o companie de profil.
Potrivit cercetării, printre cele mai importante aspecte de care ţin cont şoferii de la noi din ţară când aleg o marcă sunt siguranţa, 70%, preţul, 68%, şi consumul de combustibil, 62%. Marca maşinii este foarte importantă mai ales pentru cei cuprinşi în segmentul de vârstă 20-29 de ani.
Este în continuă creştere şi interesul pentru maşini electrice şi hibride, dar şi pentru combustibilii alternativi. În schimb, românii nu vor să cumpere online un vehicul. Sondajul a fost realizat în septembrie şi octombrie, în acest an, în rândul a 507 şoferi din ţara noastră.
Sursa: RADOR