Au crescut cu 40% reclamaţiile mureşenilor la Protecţia Consumatorului
În primele două luni şi jumătate din acest an au fost înregistrate 430 de reclamaţii. Peste 60% dintre ele se referă la prestări de servicii şi doar 23 au fost pentru produse alimentare.
Cel mai mult au crescut reclamaţiile la produsele bancare şi clauzele abuzive la împrumuturile în valută, mai ales la contractele încheiate în anii 2007-2008, a spus Comisarul superior în cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, Anica Cârstea.
Protecţia Consumatorului a câştigat câteva procese cu instituţiile financiare, motiv pentru care tot mai mulţi mureşeni se adresează instituţiei cu reclamaţii de acest gen.
În acest an, comisarii mureşeni pentru Protecţia Consumatorului au desfăşurat peste 870 de acţiuni de control, soldate cu 180 de amenzi în valoare de circa 220.000 de lei.
Cristina Bulbescu
Sursa: RTM