Braşovenii sunt invitaţi să dea o notă serviciilor publice
Publicat de radiomures, 4 mai 2010, 00:00
Instituţia Prefectului lansează o campanie de consultare a cetăţenilor cu privire la calitatea serviciilor publice. Rezultatele vor fi centralizate într-o lună şi vor sta la baza stabilirii unor planuri de acţiune ale fiecărei instituţii în parte, pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite cetăţenilor.
Pentru a-şi spune părerea, braşovenii sunt invitaţi să îşi rupă cinci minute din timpul lor şi să completeze un chestionar referitor la calitatea serviciilor de la birourile de relaţii cu publicul, chestionar care este la dispoziţia lor pe întreg parcursul lunii mai. Chestionarul, tipărit pe un formular tipizat, cuprinde întrebări legate de modul în care cetăţenii văd desfăşurarea activităţii la ghişee, de promptitudinea şi amabilitatea funcţionarilor în acordarea unui răspuns la solicitările depuse. Chestionarele vor reflecta, printre altele, şi opinia braşovenilor cu privire la programul de lucru al instituţiilor şi la modul în care acestea sunt respectate, la orarele de audienţă sau chiar la amplasarea birourilor de relaţii cu cetăţenii în cadrul instituţiei.
Campania de consultare a cetăţenilor nu este prima acţiune de acest gen. Serviciul de Evidenţă şi Eliberare a Paşapoartelor Simple şi cel de Înmatriculări Auto au făcut cu regularitate astfel de consultări, iar rezultatele chestionarelor centralizate au ajutat la îmbunătăţirea calităţii serviciilor. Adrian Munteanu