CJ Harghita testează un sistem prin care cetăţenii vor putea urmări stadiul de soluţionare a unei cereri
Consiliul Judeţean Harghita testează un sistem informatic prin care cetăţenii vor putea urmări stadiul de soluţionare a unei cereri, scopul fiind acela de a eficientiza şi a transparentiza activitatea instituţiei.
Sistemul electronic, dezvoltat de specialiştii Agenţiei de Dezvoltare din cadrul CJ Harghita, funcţionează, deocamdată, intern, la nivelul Consiliului Judeţean şi are rolul, acum, de a urmări modul în care angajaţii îşi îndeplinesc sarcinile de serviciu.
Directorul Agenţiei de Dezvoltare din cadrul CJ Harghita, Barabas Csaba, a declarat pentru AGERPRES, că atunci când un angajat primeşte o sarcină de serviciu este notificat prin mail, primeşte detalii despre respectiva chestiune şi este anunţat despre termenul limită până la care aceasta trebuie rezolvată.
Toate activităţile derulate pentru rezolvarea problemei sunt înregistrate în sistem, iar în situaţia în care se apropie termenul limită şi angajatul încă nu a dus la îndeplinire respectiva sarcină, atunci este atenţionat.
Barabas Csaba spune că sistemul este foarte important ‘şi pentru a putea vedea dacă unii angajaţi au prea multe sau prea puţine sarcini, dar şi pentru a urmări stadiul proiectelor în derulare, în acest fel fiind eficientizată activitatea instituţiei’.