Ascultă Radio România Târgu Mureș Live

Mărci românești de prestigiu vor fi aduse la cunoștină americanilor

Mărci românești de prestigiu vor fi aduse la cunoștină americanilor

Publicat de Corina Muntean, 5 decembrie 2023, 13:04 / actualizat: 6 decembrie 2023, 22:32

Brandurile românești reprezentante vor trăi „visul american” ajungând pe celebrele ecrane din Times Square. Proiectul ce a prins deja viață la începutul lunii decembrie, chiar de Ziua Națională a României, se va încheia un an mai târziu.

Brandul reprezintă identitatea, misiunea și valorile unei afaceri. Cu cât un brand ajunge să fie mai cunoscut, cu atât businessul are șanse de a prospera mai bine.
Opt branduri româneşti vor trăi „visul american” în emblematica Time Square din New York, timp de un an, de la început de Decembrie şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului „365 Days of Romania in Times Square”.
Proiectul invită brandurile şi valorile româneşti să participe şi să împărtăşească mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume -Nasdaq.
Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România. La încheiere, în paginile revistei Biz vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort şi să se manifeste global.
Brandul care a spart gheaţa şi a apărut în Times Square pe 1 Decembrie este Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research şi Biz în 2023.
De asemenea, au răspuns pozitiv proiectului şi brandurile: Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo. Toate acestea îşi vor începe campaniile de promovare în 2024.
Prin „365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului.
„365 Days of Romania in Times Square” este un proiect „Go big, or go Home”, prin care sunt promovate valorile româneşti la nivel global. Proiectul este deschis atât brandurilor internaţionale care doresc să transmită un mesaj despre valorile româneşti, cât şi brandurilor locale şi antreprenoriale care vor să facă parte din această iniţiativă.
Blindspot este o platformă automatizată care permite oricărei companii să ruleze reclame mai eficient şi la scară largă pe peste un milion de panouri publicitare digitale din întreaga lume. Peste 10.000 de clienţi folosesc Blindspot, de la afaceri mici şi mijlocii, până la branduri, precum: Universal Music, Snoop Dogg, Rihanna, Airbnb, American Airlines, TikTok, Samsung, Uber Eats, Picsart, Morning Brew, P&G şi G2A.

Autor: Virgil Natea

Editor: Corina Muntean

Rubrica Buzunare pline este o rubrică de profil economic realizată de Virgil Natea. Ea poate fi ascultată la Radio Tg. Mureș, pe frecvențele de 102,9 FM și 98,9 FM, de luni până vineri, în emisiunea Pulsul Zilei, la ora 11,40 și, în reluare, în emisiunea Sens unic la ora 16,45.

An agricol dificil pentru producătorii din cartofi din zona Ciucului de Jos
Economic joi, 23 octombrie 2025, 15:00

An agricol dificil pentru producătorii din cartofi din zona Ciucului de Jos

Din cauza secetei, anul agricol este marcat de recolte slabe, preţuri de valorificare mici şi oferte limitate. Specialiștii Direcției Agricole...

An agricol dificil pentru producătorii din cartofi din zona Ciucului de Jos
Harghita: Mai multe primării, pe lista ANAF cu datorii
Economic luni, 20 octombrie 2025, 15:33

Harghita: Mai multe primării, pe lista ANAF cu datorii

Primăriile din judeţul Harghita care au datorii la ANAF sunt dispuse să plătească imediat ce vor avea fonduri, primarii reclamând faptul că se...

Harghita: Mai multe primării, pe lista ANAF cu datorii
Datoria SCJU Târgu Mureş publicată de ANAF provine dintr-un litigiu din 2024
Economic luni, 20 octombrie 2025, 15:30

Datoria SCJU Târgu Mureş publicată de ANAF provine dintr-un litigiu din 2024

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş a anunţat, azi, după publicarea de către ANAF a listei cu datornici, că aceasta provine...

Datoria SCJU Târgu Mureş publicată de ANAF provine dintr-un litigiu din 2024
ANAF notifică instituţiile publice să-şi plătească datoriile
Economic vineri, 17 octombrie 2025, 15:42

ANAF notifică instituţiile publice să-şi plătească datoriile

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală cere instituţiilor şi autorităţilor publice cu datorii fiscale neachitate până la 31 august...

ANAF notifică instituţiile publice să-şi plătească datoriile
Economic marți, 14 octombrie 2025, 12:15

ANAF a sesizat Parchetul în cazul unei reţele transfrontaliere de evaziune şi spălare de bani

Agenția Națională de Administrare Fiscală anunță că a sesizat Parchetul în cazul unei rețele transfrontaliere de evaziune și spălare de...

ANAF a sesizat Parchetul în cazul unei reţele transfrontaliere de evaziune şi spălare de bani
Economic luni, 13 octombrie 2025, 13:43

INS: Câștigul salarial mediu net a scăzut la 5.387 de lei în luna august

Câștigul salarial mediu net a scăzut la 5.387 de lei în luna august, fiind mai mic 130 de lei față de luna anterioară, conform datelor...

INS: Câștigul salarial mediu net a scăzut la 5.387 de lei în luna august
Economic luni, 13 octombrie 2025, 10:43

Rata anuală a inflației în septembrie a ajuns la 9,88%, potrivit INS

Rata anuală a inflației în septembrie a ajuns la 9,88%, de la 9,85% în august, potrivit datelor publicate astăzi de Institutul Național de...

Rata anuală a inflației în septembrie a ajuns la 9,88%, potrivit INS
Economic vineri, 10 octombrie 2025, 19:00

IMM-urile din județul Mureş pot accesa până la 8 milioane de euro prin Programul Tranziție Justă

Întreprinderile mici şi mijlocii, dar şi microîntreprinderile din judeţul Mureş pot obţine împrumuturi nerambursabile între 300.000 și 8...

IMM-urile din județul Mureş pot accesa până la 8 milioane de euro prin Programul Tranziție Justă