Număr mic de reclamaţii la CJPC Covasna
Conducerea Comisariatului pentru Protecţia Cosumatorului (CPC) consideră că locuitorii judeţului Covasna nu se folosesc de drepturile pe care le au, dovadă numărul mic de reclamaţii şi sesizări depuse.
Comisarul şef Sorin Susanu, coordonatorul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor la nivelul Regiunii Centru, a declarat vineri, în cadrul unei conferinţe de presă, că cetăţenii judeţului Covasna fie sunt mai puţin informaţi şi nu-şi cunosc drepturile, fie sunt mai îngăduitori şi trec mai uşor cu vedere anumite nereguli ori nedreptăţi ce li se fac.
El a menţionat că anul trecut, spre exemplu, CPC Covasna a primit doar 324 de petiţii din partea cetăţenilor, ce vizau preponderant produse expirate, depozitare incorectă şi alte nereguli din domeniul alimentar.
Comisarul şef adjunct Mircea Diacon a precizat că inspectorii CPC din judţul Covasna cunosc limba maghiară, prin urmare nu există nici un impediment de comunicare cu cei care au dificultăţi în a se exprima în limba oficială.
Potrivit acestuia, anul trecut inspectorii instituţiei au efectuat 1580 de controale la instituţii publice şi firme private, iar în urma neregulilor depistate au aplicat peste 400 de amenzi, încasând aproape 514.000 de lei.
Mara Deleanu
Sursa: www.mytex.ro