Brandul „Dracula“ a fost promovat la Târgul de turism de la Berlin
În capitala Germaniei, Asociaţia pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului Braşov a promovat un traseu turistic pe parcursul căruia turiştii vor fi învăţaţi să facă diferenţa între Vlad Ţepeş şi mitul lui Dracula.
Brandul „Dracula” a fost prezentat agenţiilor de turism din întreaga Europă, la cel mai mare tîrg de turism din lume, desfăşurat recent la Berlin.
Delegaţia Braşovului a promovat un traseu turistic pe parcursul căruia turiştii vor fi învăţaţi să facă diferenţa între domnitorul Vlad Ţepeş şi mitul lui Dracula, personajul creat de către scriitorul american Bram Stoker, spune preşedintele APDT Braşov, Christian Macedonschi.
Traseul propus turiștilor va porni de la Snagov, unde se găseşte mormântul lui Vlad Ţepeş, și continuă cu Tîrgovişte, Cetatea de Scaun a marelui domnitor din Ţara Românească, cu Braşovul şi Branul, după care turiştii vor porni pe urmele legendei lui Dracula, prin Sighişoara, Bistriţa şi Pasul Bîrgăului.
Circuitul de întoarcere se va face pe traseul Sibiu, Făgăraş, Braşov, Bucureşti.
La târgul de la Berlin a fost lansat şi site-ul www.dracula.ro, care va promova brandul Dracula şi toate programele turistice legate de acest brand.
Totodată, la tîrg au fost distribuite şi 2.000 de ziare, editate în engleză și germană, intitulate „Dracula News” .
Vali Blajovan
Sursa: newsbv.ro