Aproape 80% din apelurile înregistrate la Dispeceratul 112 din Tg Mureş sunt false şi injurioase!
Aşa aratã o zi obişnuitã de lucru la Dispeceratul Integrat de Urgenţã 112 din Tg Mureş, unde operatorii telefonici îşi ocupã cea mai mare parte a timpului cu apeluri false, nejustificate şi de multe ori injurioase.
Anul trecut au fost înregistrate aproape un milion patru sute de mii de apeluri telefonice de urgenţã dintre care doar 20% au semnalat un caz real de urgenţã.
Sistemul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţã a sãrbãtorit luni, în toate dispeceratele 112 din ţarã, Ziua Numãrului European 112.
Dispeceratul Integrat de Urgenţã Mureş a desfãşurat o acţiune de informare a elevilor târgumureşeni chiar la sediul unitãţii unde au fost atenţionaţi şi cu privire la consecinţele apelãrii abuzive a numãrului 112.
Unii tineri au testat felul în care funcţioneazã sistemul apelând 112 chiar de pe telefonul lor mobil.
Cristina Bulbescu