Mirosul de gaz trebuie semnalat de urgenţă la Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie
Acesta funcţionează în regim non-stop şi asigură preluarea apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuţie sau instalaţiile de utilizare a gazelor naturale, precum şi intervenţiile în situaţii de urgenţă.
Call Center-ul deserveşte locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei.
Acesta poate fi apelat la numerele de telefon 0.800.800.928 sau
0265. 200.928. Numerele de telefon se regăsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
Reprezentanţii E-On recomandă utilizatorilor ca, în cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor să aplice o serie de măsuri de siguranţă.
În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie au avut în jur de 111.000 de intervenţii, din care circa 11.600 în judeţul Mureş.
Raluca Creţ
Sursa: www.botosaninecenzurat.ro