Primăria Băile Tuşnad a câştigat un proiect, în cadrul Programului Operaţional Regional al Uniunii Europene, pentru promovarea imaginii staţiunii.
Primarul oraşului Băile Tuşnad, Albert Tibor, a declarat că proiectul durează doi ani, de la data semnării contractului şi are o valoare de aproape 250 de mii de Euro.
Pe toată durata derulării sunt prevăzute să se organizeze 15 evenimente de promovare, la care se adaugă tipărirea de hărţi şi pliante, realizarea unor filme de prezentare şi participarea la târguri şi expoziţii, în ţară şi în Ungaria.
Preşedintele Asociaţiei de Turism din Băile Tuşnad, Kalamar Andor, a explicat că proiectul este centrat pe crearea de evenimente, prin care să fie captată atenţia potenţialilor turişti. El a precizat că pe pârtia de schi vor fi organizate mai multe evenimente, printre care se numără „Serbările zăpezii” şi un bal care să marcheze intrarea în Postul Paştelui, în proiect fiind inclus şi tradiţionalul Festival Gastronomic dar şi o conferinţă cu specialiştii din domeniul turismului.
Ioana Dima